Door een sterk verhaal op elk kanaal zorg je voor een krachtige(re) boodschap waardoor jouw ideale klant eerder tot actie overgaat. ‘Waarom niet focussen op één kanaal?’ vraag je je misschien af en het antwoord is heel simpel: je ideale klant klikt door. Want je ideale klant heeft behoefte aan meer informatie, wil social proof, contact opnemen; je ideale klant wil een bepaalde actie ondernemen en voor die actie is vertrouwen nodig. En dit creëer je met een duidelijke boodschap. Ready om jouw verhaal te versterken en jouw ideale klant aan te trekken?
I'm in!
niet goed weet hoe jij van jouw verhaal de kracht van je bedrijf kunt maken.
geen tijd hebt om naast je business te zorgen voor de juiste teksten op het juiste moment.
consistent online zichtbaar wilt zijn met de juiste content.
van je website bezoekers klanten wilt maken.
Dit móet ik hebben!
Boek gratis een kennismaking
Kennismaking & intake.
Sessie om jouw boodschap helder te krijgen, zodat ik deze kan vertalen naar de juiste online teksten.
Zoekwoordenonderzoek voor SEO & de juiste tone of voice.
Ik (her)schrijf jouw hele website, zodat je in één keer klaar bent, en je krijgt twee feedback rondes.
Een salespage en een feedback ronde.
16 of 32 social media captions voor twee kanalen.
8 blogs.
8 nieuwsbrief teksten.
Tijdens een copykoffie geef ik tips en advies hoe jij zelf betere teksten kunt schrijven. Bijvoorbeeld: welke woorden zijn slim om (niet) te gebruiken? Hoe bouw je een blog op? Hoe val je op met een caption op social media? Ook kunnen we tijdens een copykoffie jouw online teksten evalueren; welke captions doen het goed? Hoe vaak is er doorgeklikt per nieuwsbrief? En waar liggen er nog kansen? Zo halen we alles uit jouw online teksten!
Iedereen is anders en elk bedrijf is anders. Daarom vind ik het belangrijk om vooraf kennis te maken en een korte intake te doen, zodat ik een goed beeld krijg van jou en je bedrijf en ik zeker weet dat ik de juiste persoon ben voor jouw verhaal.
Als we een goed gesprek hebben gehad en allebei enthousiast zijn, plannen we een vervolgsessie in. Hierin maken we jouw boodschap concreet door jouw USP’s in beeld te brengen. Ook gaan we dieper in op jouw bedrijf en je ideale klant; wat wil je uitstralen? Wie wil je bereiken? Met deze input doe ik een zoekwoordenonderzoek voor de juiste woorden. Dit is belangrijk voor de vindbaarheid van je website (SEO) en voor het bepalen van de juiste tone of voice.
Nu ik een goed beeld heb van jou, jouw bedrijf en je ideale klant kan het schrijven beginnen! Ik begin met de website teksten als basis voor alle andere online teksten. Want je website is dé plek waar alles samenkomt; je geeft meer informatie over je bedrijf en over jezelf, je deelt je aanbod, laat zien wat de resultaten zijn van je werk en je geeft je ideale klant de mogelijkheid om tot actie over te gaan.
Ook schrijf ik een ijzersterke salespage voor jouw aanbod. Ik zorg voor een doelgerichte opbouw, zodat jij je ideale klant op de juiste meeneemt in jouw verhaal. Geen opsomming van wat jíj levert, maar juist inspelen op de behoefte van je ideale klant; waarom zou diegene voor jouw aanbod moeten kiezen?
Tussen 2-4 weken kun jij jouw website teksten en salespage verwachten en heb jij de ruimte om twee keer feedback te geven. Zo krijg je écht de teksten waarnaar je op zoek bent!
Na je website teksten en salespage gaan we content creëren voor jouw social media, blog en nieuwsbrief. Door de eerdere sessie en de teksten die ik al heb mogen schrijven, heb ik een goed beeld van wat belangrijk is voor jouw bedrijf en je ideale klant. Dit gebruiken we als uitgangspunt voor de content om jouw boodschap en (personal) brand te versterken.
Je krijgt sowieso 16 social media captions voor één kanaal, zoals Instagram of Linkedin. Door twee keer per week te posten kun je maar liefst acht weken vooruit! Mijn advies is om twee social media kanalen te gebruiken om je netwerk en boodschap te vergroten en daarom kun je ook kiezen voor 32 social media captions; 16 per kanaal.
Claim je expertstatus met een goede en up-to-date blog. Een blog … iets wat we vaak willen, maar niet aan toekomen. Of we stoppen na een paar, omdat we niet weten wat we moeten delen. Daarom help ik je op weg met acht blogartikelen die je ideale klant het vertrouwen geven dat je weet waarover je het hebt. Door je kennis te delen met een blog, krijgt je ideale klant al een inkijkje in jouw expertise en vergroot je het vertrouwen.
Zoek de verbinding met je ideale klant niet alleen via je website, blog of social media maar investeer ook in een goede nieuwsbrief. Een nieuwsbrief zorgt voor verbondenheid en is een enorm handig middel om op het netvlies te blijven van je ideale klant. Omdat ze zichzelf moeten inschrijven, zijn ze al geïnteresseerd en heb je een gerichte doelgroep te pakken.
Leer mij kennen